Emotion Pets: Praline interaktív őzike

38 999 Ft

Készleten van

Online ár

Kedvezményes szállítás!
Ha 12 000 Ft értékben a kosárba teszel még valamit!

780 hűségpont

Termékleírás és további információ

  • Házhozszállítás: hozzád kedvezményesen, várhatóan április 3-án, szerdán (Díja: 800 Ft)
  • Személyesen: akár már kedden
  • Csomagponton: 1-3 munkanapon belül (Díja: 550 Ft)

Nézzétek csak, milyen cuki!


Praliné egy imádnivaló őzike, akinek mindig szüksége lesz szeretetre és törődésre. Pislog és játékra hívja a gyerekeket. Ha éhes, megetethetik őt erdei bogyókkal, amit hangot adva, jóízűen rágcsál el. Amikor Praliné pocakja megtelik, boldog csilingeléssel köszöni meg. Praliné azt is szereti, ha megsimogatják és megölelik!




Ha Praliné játékra hívja a gyerekeket de nem játszanak vele, unatkozni fog és elkezd pislogni, aztán lassacskán elalszik. Hogy újra felébredjen, meg kell nyomni a farka tetején lévő gombot, 3 másodpercig tartva.

A kislányok alvótársává is válhat a kis őzike, de a villámlástól és hangos zajoktól megijed, így nekik kell majd megvigasztalniuk. Az élethű kialakítású, interaktív plüss őzike igazi játszótársa lesz a gyerekeknek.

Csomagolás mérete: 39 x 33 x 15 cm

Tartalom: 1 db plüssfigura, erdei bogyók.

Vásárlási információ

Először is: tegeződjünk! Mivel az internet amúgy is egy kötetlen világ, talán mindkettőnk számára egyszerűbb így!

Online játékboltunkban az interneten keresztül várjuk rendelésed. Ha segítségre van szükséged, akkor az alábbi számon hétköznap munkaidőben elérsz minket: +36 1 700 4230!

Fizethetsz a megrendelés végén bankkártyával, a megrendelés után indított banki előreutalással (ez esetben a banki átfutás miatt 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási idő), illetve a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel. Személyes átvételkor készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz nálunk, ilyenkor csak a rendelt termékek árát kell kifizetned, semmilyen más költséged nincs.

Amikor végeztél a böngészéssel és már a kosaradba vannak a termékek, kattints jobb felül a "Pénztár" feliratra. Nézd meg még egyszer, hogy mindent beletettél-e a kosárba, amit szeretnél megvenni, majd kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra és az adataid megadása után válassz átvételi és fizetési módot, és ha van, akkor írd be a kedvezményre jogosító kuponkódod. Az utolsó oldalon, a "Megrendelem!" gomb megnyomása előtt egy összefoglaló oldalon minden költséget látni fogsz.

  • Személyes csomagátvétel: ha összekészítettük a csomagod, e-mailben és SMS-ben értesítünk. Utána hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 9 és 17, csütörtökön 8 és 18 óra között várunk szeretettel.
  • Vevőszolgálatunk címe: 1211 Budapest, Szikratávíró u. 12. C/3 raktár


Szállítási információ

A csomagokat értékbiztosított futárszolgálattal küldjük, átvételi pontra, illetve SMS-értesítés után vevőszolgálatunkon személyesen is átveheted a csomagot.

Készlet információ: termékenk közel mindegyike készleten van, azonnal tudjuk szállítani. Jobboldalt, a termék ára alatt minden esetben feltüntetjük, hogy a terméket készletről azonnal tudjuk-e szállítani, vagy beszerzés után néhány néhány nap elteltével. Előbbi esetben a terméket akár már a következő munkanapra is tudjuk szállítani, vagy még aznap átvehető személyesen – minderről a megrendelés beérkezése után SMS-ben és emailben értesítünk. Szintén jobboldalt láthatod a várható szállítási költséget is.

Futáros kézbesítés: olyan szállítási címet adj meg, ahol napközben, munkaidőben át tudja valaki venni a megrendelt terméket (például munkahely). A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatsz minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet.


PostaPont: A csomagot országszerte több mint 2800 PostaPont egyikén is átveheted. A PostaPontokat megtalálhatod a postahivatalokban, a MOL töltőállomás hálózatánál, valamint a Coop kiemelt üzleteinél.

Környezettudatos is vagy, ha valamelyik átvevőpontra rendelsz, mivel a csomagok gyűjtőjáratokon utaznak, így nincs szükség az utakat még zsúfoltabbá tevő extra járatok indítására. Az átvevőhelyek korlátozott kapacitása miatt csak kisebb csomagot tudunk oda küldeni – a megrendelés végén, a Szállítási oldalon tájékoztatunk, hogy feladható-e így a megrendelt csomag. Szintén a Szállítási oldalon tudod kiválasztani az átvételi pontot, amelynek során pontos címet, nyitva tartást is találsz.



Hasonló népszerű termékek - ezeket keresed?