Yvette a gyereknapra is rányomta a bélyegét

Budapest, 2014. május 22. - A legtöbb szülő kisebb, néhány ezer forint értékű ajándékkal készül a gyereknapra, a beszerzést jellemzően az utolsó hétre hagyják - derült ki a JátékNet.hu Webáruház friss statisztikáiból. A rossz idő miatt idén a nyári játékok helyett több készségfejlesztő fogyott.

Kisebb, néhány ezer forintos ajándékokkal készülnek a gyereknapra a magyar szülők: a JátékNet.hu Webáruház friss adatai szerint a vasárnapi ünnepet megelőző időszakban átlagosan kilencezer forintot költenek a vásárlók, míg egy játékra körülbelül háromezer forintot szánnak. "Ilyenkor a legtöbb család közös programot is szervez csemetéjével, ezért a gyereknapra fordított költés jellemzően ennek többszörösére rúg" - emelte ki Bognár Ákos, a JátékNet.hu Webáruház ügyvezető igazgatója.
A játékwebáruház statisztikái egyértelműen azt mutatják, a legtöbb szülő készül ugyan a közelgő ünnepre, de a beszerzést jellemzően az utolsó hétre hagyják: "A hónap elejéhez képest a gyereknapot megelőző időszakra 30 százalékkal nőtt a forgalom, de a korábbi évek adatai is azt mutatják, hogy a szülők nem sietik el az ajándékok megvételét" - mondta el Bognár Ákos.

Zsákbamacskát gyereknapra

A hosszan elhúzódó rossz idő a játékválasztásra is érezhetően rányomta a bélyegét: bár a legnépszerűbb játék idén egy különleges vízipisztoly volt, a tavalyi évben jelentősen több szülő választott tipikus nyári játékokat, így például fagyikészítő és jégkásakészítő szettet vagy éppen buborékfújót. Idén ezzel szemben több kreatív, készségfejlesztő ajándék fogyott, így a dobogó második helyére egy, az angol nyelv elsajátítását segítő interaktív játék került.
Kedvelt ajándék még ilyenkor a kis meglepetést rejtő zsákbamacska: tavaly az első helyet is egy ilyen játék szerezte meg, idén pedig három hasonló meglepetés is bekerült a top10-es listába.

A JátékNet.hu statisztikájának háttere:
A JátékNet.hu 2009 óta Magyarország legnagyobb forgalmú hazai játékwebáruháza, amely társoldalával (Tulli.hu) együtt havonta átlagosan közel 400 ezer látogatást regisztrál. A hírben szereplő információk a JátékNet.hu és a Tulli.hu oldalakon 2014. május 1-21. közötti időszakban rögzített játékvásárlási adatokon alapulnak. Bár a minta nem reprezentatív, jól tükrözi a gyereknaphoz kapcsolódó online játékvásárlási tendenciákat.





Kapcsolódó webcímek:
A JátékNet.hu webáruház
A JátékNet.hu mobiloldala

A JátékNet.hu-ról:
A JátékNet.hu Webáruház 2006 őszén indult két család közös vállalkozásaként. A kis családi vállalkozás gyorsan kinőtte magát, 2009-re a legnagyobb forgalmú hazai játékwebáruház lett, évente 140 000 rendelést kezel sikeresen. Az oldal 2013-ban elnyerte az első helyet a szakma köreiben is rangos Év Internetes Kereskedője versenyen. Emellett 2010-ben az eFestivalon e-kereskedelem kategóriában állhatott a dobogó tetejére, 2012-ben és 2013-ban az ország legnépszerűbb játékboltja lett, és 2013-ban a Deloitte Fast 50 versenyén megkapta a leggyorsabban fejlődő magyar technológiai vállalat címet. 2014 márciusában a webáruház újabb elismeréssel gazdagodott, elnyerte a sikeres és hiteles márkák kitüntetését, a Superbrands 2014 díjat.
A webáruház az első pillanattól kezdve a vásárlók gyors és pontos kiszolgálását tűzte ki céljául, nem csak a csomagküldés, de a személyes átvétel során is. Saját raktárukból közel tízezer terméket azonnal, készletről tudnak szállítani. A JátékNet.hu nem csak a kiszolgálás, de a kínálat minőségére is kiemelten ügyel: a játékok megbízható forrásból származnak, a gyártók garanciát vállalnak a termékekért. A magas színvonalú kiszolgálásnak köszönhetően a vevők rendszeresen visszatérnek az oldalra.